Marketplace

Image

F.A.Q. MARKETPLACE


Produkten Marketplace

Om producten te vinden die enkel op marketplace verkrijgbaar zijn, klik hier

De voordelen

  • Meer keuze!
    Toegang tot nieuwe categorieën + uitbreiding van onze gamma's
  • Spaar je tijd!
    Gemakkelijke winkelervaring bij trendyfoods.be
  • Eén klantenrekening om al uw aankopen te beheren
  • Betalingsvoorwaarden ongewijzigd
  • Leveranciers geselecteerd en goedgekeurd door Trendy Foods
  • Klantenservice ongewijzigd
    Trendy Foods zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt!

Algemene informatie

1. Om welke producten gaat het?

De producten van marketplace kan u herkennen aan het referentienummer, dat altijd met een M begint (bv. M001049) en aan de hand van de vermelding "Verkocht door : xxxx" waaruit blijkt of het product verkocht wordt door Trendy Foods of door een marketplace verkoper.

2. Tot wie kan u zich wenden als er vragen zijn / als u geen toegang krijgt tot marketplace ?

U kunt contact opnemen met :

  • Uw vertegenwoordiger
  • Het marketplace team (info@trendyfoods.com of +32 (0)87 321 888)

Verkopers

1. Hoe weet u of de verkopers betrouwbaar zijn ?

De verkopers op marketplace werden door ons team geselecteerd op basis van de volgende criteria:

  • Financiële analyse,
  • Controle van de bedrijfsgegevens,
  • Concurrerende prijzen,
  • Assortiment,
  • enz.

Bestellingen

1. Is er een minimumbestelling ?

Er moet momenteel geen minimum hoeveelheid worden besteld.

2. Waarom komt mijn bestelling niet door ?

Het is mogelijk dat de hoeveelheid in uw winkelwagen groter is dan de voorraad van de verkoper. Neem contact op met het marketplace team (info@trendyfoods.com) om te weten hoeveel producten op voorraad zijn.

3. Waar kan ik mijn marketplace bestellingen zien ?

Klik op het account pictogram naast uw favorieten en vervolgens op « Bestelgeschiedenis ».

Levering

1. Moet ik leveringskosten betalen ?

Op de productfiches van marketplace staat informatie over de levering : leveringskosten, leveringstermijnen en het bedrag voor een gratis levering. De leveringskosten zijn gratis wanneer het bedrag van uw bestelling bij de betreffende verkoper hoger is dan het bedrag vermeld achter "Gratis levering vanaf : ".
OPGELET : de leveringskosten variëren afhankelijk van de aangekochte hoeveelheden bij verkoper ! Controleer deze kosten in de samenvatting van uw bestelling voordat u deze valideert.

2. Wanneer wordt geleverd ?

De verwachte leveringsdatum vindt u in de Bestelgeschiedenis: klik op het accounticoon naast uw favorieten en vervolgens op "Bestelgeschiedenis".

Facturatie / Betaling

1. Hoe moet ik mijn bestelling betalen ?

Wanneer uw bestelling is verzonden, ontvangt u de factuur per e-mail (controleer a.u.b. uw ongewenste e-mail/spam). U vindt uw factuur ook via het account icoontje naast uw favorieten waar u vervolgens op "Bestelhistorie" klikt. Als u de factuur wilt downloaden klikt u op deze knop : Download
OPGELET : De facturen van marketplace mogen niet op dezelfde rekening worden betaald als Trendy Foods-facturen. De bankgegevens en informatie staan onderaan de factuur. Dit zijn internationale overschrijvingen.

Incident

1. Wat moet ik doen als ik een probleem heb met mijn bestelling ?

U moet het voorval melden door te klikken op het accounticoon naast uw favorieten en vervolgens op "Bestelhistorie". Klik daarna nog op onderstaand icoon voor de betreffende bestelling: Incident
OPGELET U kan deze knop gebruiken gedurende 7 dagen na de verzending van de factuur.